Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Filled Under: ,

Η Φλώρινα στο προσκήνιο! Η Ελπίδα έρχεται!


Συμπατριώτισσα, συμπατριώτη.

Με αίσθημα ευθύνης αποφάσισα σε αυτές τις εκλογές να εκτεθώ στην κρίση σας και να είμαι υποψήφια στην εκλογική περιφέρεια Φλώρινας με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ.

Όπως αρκετοί γνωρίζετε η ενασχόλησή μου με τα κοινά ξεκίνησε από τις σπουδές μου στο Πολυτεχνείο. Δεκαετίες ολόκληρες αγωνίστηκα από τις γραμμές του ΣΥΝ και αργότερα του ΣΥΡΙΖΑ ως απλό μέλος του αλλά και υποψήφια δημοτική σύμβουλος στον Δήμο Θεσσαλονίκης, ως υποψήφια βουλευτής και ευρωβουλευτής αλλά και ως εκπρόσωπος στα όργανα διοίκησης του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας.

Γνωρίζοντας τα προβλήματα του νομού μας θέλω και εγώ να προσθέσω τις δυνάμεις μου μαζί με τους άλλους συντρόφους στο ψηφοδέλτιό μας στην κοινή προσπάθεια για την ανάπτυξη του τόπου μας.

Συμπατριώτισσα, συμπατριώτη.

Σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια δεν περισσεύει κανείς. Ένωσε και εσύ τις δυνάμεις σου μαζί μας για να μην αφήσουμε ούτε μια μέρα να πάει χαμένη.

Στις 26 Γενάρη ανατέλλει για τη Φλώρινα μια καινούργια μέρα.

Ας σταματήσουμε την οπισθοδρόμηση του νομού μας και τη φτώχεια των συμπατριωτών μας.

Επιτέλους…

Η Φλώρινα στο προσκήνιο!
Η Ελπίδα έρχεται!